← Timeline
Avatar
Shmuel Leib Melamud

Евгений Зарубинский

טוב זה די מדהים.

רז שפירא היא אחות מיון ילדים בבית החולים סורוקה. בשבוע שעבר היא העלתה כמה סטוריז "נגד עובדים במערכת הבריאות שמביעים תמיכה בטבח" ומאז הודיעו לה לא להגיע לעבודה והיא הוצאה לחופשה כפויה.

עד המלחמה רז היתה מפרסמת טיפים ועצות להורים מתחום רפואת הילדים ובתחילת המלחמה העלתה סטורי שהתייחס להחלטת מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, להשעות אחות שפרסמה פוסט תמיכה בטבח שביצע החמאס.

זה מה שהיא כתבה בסטורי בין היתר: "במקצוע היפה בעולם, המפלצות מרימות את הראש. תתי אדם, אחיות ואחים, שעובדים בבית החולים בארץ ישראל, אנשים שמטפלים בחולים, כותבים דברי תמיכה בטבח שעברנו ועודנו עוברים. עודנו מדממים… בי נשבעתי. אתם הפרויקט שלי. אני אדאג שכולם יידעו מי אתם. אני אעשה הכל שאתם לעולם, אבל לעולם, לא תעבדו במקצוע הזה".

אחרי זמן קצר היא פרסמה ש"כמות ההודעות שקיבלתי בימים האחרונים הבהירה לי עד כמה המצב חמור בבית. אחרי שנסיים לטפל בהם שם, נהיה חייבים לטפל בתומכי הטרור כאן! אחרת לא עשינו כלום. כל השמות שהעברתם לי בטיפול…".

קיצר, אחרי זה קיבלה שפירא הודעה מהנהלת סורוקה כי עליה לצאת לחופשה. מקורב לרז שפירא אומר לי כי היא פשוט התבקשה לא להגיע לעבודה וכבר שמונה ימים שהיא יושבת בבית. לדברי המקורב, לשפירא לא נערך שימוע והיא גם לא קיבלה כל מכתב, אלא רק נאמר לה לא להגיע לעבודה.

ומה אומרים בבית החולים סורוקה בתגובה לטענות? לא נגעתי: "מה שעומד לנגד עינינו כעת הוא המשך הטיפול בפצועים ומלאכת הצלת החיים. צוותי סורוקה ממשיכים, ללא יוצא מן הכלל, להעניק טיפול רפואי הרואי לכל פצוע ופצוע. הנהלת בית החולים בודקת לעומק ומטפלת בחומרה בכל מקרה של הבעת תמיכה בטרור או הסתה מכל סוג שהוא, כמו גם אירועים, בהם יש חשש להתנהגות שעלולה לפגוע בלכידות הצוות בבית החולים ובתפקוד השוטף שלו. האחות לא הושעתה, היא בחופשה על חשבון בית החולים עד שיתקיים דיון בעניינה".

👍😮4
To react or comment  View in Web Client
Comments (1)
Avatar

Коль акавод девице. Нет, я прекрасно понимаю мотивацию начальства в Сороке, но все равно, какие куски вторичного продукта!

👍😀2
To react or comment  View in Web Client