← Timeline
Avatar
Shmuel Leib Melamud

החיילת דקל שניצלה ממתקפת המחבלים משתפת: ״שמי שלי דקל, תצפיתנית מחמל כיסופים. הגעתי לסגירת שבת האחרונה שלי בצהל ובחלומות הכי רעים שלי לא דימיינתי דבר כזה.
קמתי למשמרת ב4 בבוקר, משמרת שהתבררה כסיוט. לא חשבתי בחיים שאני אראה דבר כזה בתצפית. עשיתי כמיטב יכולתי עד שצלפו לי בפסקל. הכל היה נראה כרגיל בגזרה, חקלאים, רועי צאן, ילדים שמשחקים ברחובות שלהם, ואז בום צבע אדום, כל החקלאים ״התמימים״ שבמשך שנתיים היו באים יום יום לשדה החקלאי שלהם פשוט רצו לגדר ופרצו אותה. הם עבדו עליי בעיניים במשך שנתיים. יחד איתם, מאות אופנוענים עם RPG, טנדרים, טרקטורים, דחפורים, מחבלים עם תיקי גב שבתוכם טילים ותחמושת כבדה ורעל מטורף בעיניים, עיניים של שטן. הכרזתי בקשר ״פשיטה פשיטה״. בחיים לא חשבתי שאני אגיד את המילה הזאת בקשר. כולנו נלחמנו הכי טוב שאפשר, גדוד 51 שאני משתחווה בפניו עשה הכל כדי להגן עלינו. יצאו מהמיטה עם בוקסרים ונשק עליהם. כן, הם הפתיעו אותנו ולא היינו מוכנים לזה. חצי סדק בבית ברגילה של סוכות, סדק של סופש ושום מידע מודיעיני בנוגע לזה. שתי דקות לפני שרנו שירים במשמרת, ערב לפני ישבתי עד השעות הקטנות של הלילה עם חבריי הלוחמים והיום חלק מהם אינם. טיפלתי בפצועים תוך כדי שמחבלים מסתובבים בבסיס שלי, בבית השני שלי ורוצחים לי חברים. הגיע הלילה, חושך מצריים, 7 לוחמים אחרונים שנשארו בחיים ומגנים על הדלת של החמל. ״המחבלים על הגג של החמל״, אם לא תשלחו אלינו עוד כוחות עכשיו אנחנו נמות״. אחרי מספר דקות שאת מתפללת לאלוהים, הגיעו כוחות חבריים. נכנס לחמל בן אדם שכולנו ככ חיכינו לו ואירגן לנו מבצע חילוץ. הדרך מהחמל לאוטובוס זו דרך שלנצח תישאר בראשי, כל הבסיס גופות, זיקוקים בשמיים ומלא כוחות שמגנים עלייך עד שתגיעי לאוטובוס. את רק עוצמת עיניים, רצה ומתפללת. שנתיים התכוננתי לרגע הזה אבל שום דבר לא מכין אותך לרגע האמת. רעש מטורף, דם בכל מקום, בזמן שאומרים לך שידיד שלך הרדוף את צריכה להתעשט ולעשות הכל כדי שהמורל בחמל לא ירד, שהתקווה תישאר כי זה כל מה שהיה שם. 16 שעות נעולות בחמל קטן עם הרבה תקווה ותפילות. איזה נס. סוף הזוי לשנתיים מדהימות. ועכשיו בבקשה תתפללו לשלום החיילים. שנגיע בשלום הביתה.״

😢👍4
To react or comment  View in Web Client
Comments (2)
Avatar

А при нормальном вменяемом просто руководстве армии девочкам ну совсем нечего было бы там делать и такое в принципе было бы невозможно. Сейчас многие обсуждают вероятное предательство. Я не удивлюсь если левые в безумии своем и на это пошли - ну бывали прецеденты в истории многих стран - и России, и Китая и других, когда слабеющая часть элиты приглашала себе на помощь кровожадных дикарей. Но все же мне пока кажется более вероятным крах самой системы принятия решений - когда появилась информация о массовом вторжении генералки впали в панику, стали перекидывать ответственность, советоваться с военной прокуратурой - можно ли убивать так много партнеров по переговорам - это вполне могло занять 5-6 часов и более.

👍2
Avatar

при нормальном вменяемом просто руководстве армии девочкам ну совсем нечего было бы там делать и такое в принципе было бы невозможно.

По опыту .. многих, девочки в Хама"ль лучше воспринимают информацию (её поступает МНОГО а они в состоянии за этим уследить), чем мальчики.
Просто факт.
Вдобавок, обычно ХАМА"Ли очень хорошо защищены. Запираются изнутри.
И в большинстве случаев я считаю службу в хама"ль - вполне годную как для девчонок.
Сам факт того, что случился такой дикий прокол разведки / наблюдения - на суд Айзенкота и Ганца.
Армию разваливали более 20и лет.

👍2
To react or comment  View in Web Client