← Timeline
Avatar
Shmuel Leib Melamud
👍😮4
To react or comment  View in Web Client
Comments (4)
Avatar

Это в Вотсапе что-ли? Не могу найти в текстовом виде

Avatar
Avatar

Зачем делать ТАКОЙ пост подзамочным? Возможно парень работает там где его за защиту "фошшызда" сожрут. О времена, о нравы 🙁

Avatar

עו"ד צפנת נורדמן

תהיו בני אדם, למען השם בקשו סליחה

"הלכתי להקשיב לחלק הרלוונטי בראיון של השר אליהו; הוצאה מהקשר זה קטן על מה שעשו לדבריו. איזה סילוף, איזו רשעות".

כל מי שירד עליו מהבוקר ויש בו טיפת יושר, נדרש לבקש סליחה ומחילה. גם אני מבקשת סליחה, על המעט שאמרתי, כאילו השר כשל בלשונו אלא שהתגובה מוגזמת. לא היה .ולא נברא סליחה עמיחי

אז ככה הולך החלק הרלוונטי בראיון:

השר אליהו: "כשאתה מתחיל במלחמה ומדבר על בלתי מעורבים ומכניס סיוע הומניטרי, אתה כושל. לנאצים לא היינו מכניסים סיוע הומניטרי. גם לא למה שנקרא במרכאות כפולות ומכופלות בלתי מעורבים ... צה"ל היום מכה בהם מכה קשה. אתה שואל אותי האם זה מאה אחוז כמו שאני רוצה? לא".

מראיין: "זאת אומרת, השר אליהו, אם לשיטתך בעזה אין בלתי מעורבים ולא היו צריכים להכניס סיוע הומניטרי, מבחינתך מחר בבוקר הציפיה שלך שהיינו מטילים מה שנקרא איזושהי פצצת אטום על כל עזה, משטחים אותה, מחסלים את כל מי שנמצא בה, ובא לציון גואל?"

השר אליהו: "זה דרך אחת [בטון ברור של הסתייגות], דרך שניה היא גם לבדוק מה חשוב להם, מה מפחיד אותם, מה יצור להם את ההרתעה הבאה. זה שאתה הורג אותם, הם לא מפחדים מהמוות, צריך לזכור את זה. הם שלחו את הילדים שלהם למות, זה לא עושה להם שום דבר, אנחנו צריכים להבין מה מרתיע אותם. מה שובר אותם. אנחנו צריכים שהם, כמו שהיה אחרי מלחמת ששת הימים, שהם לא מעיזים להסתכל בעיניים של חייל, שהם מורידים את הראש".

"אנחנו חמישים שנה שוברים את ההרתעה של צה"ל בעזרת כל מיני מוסריות מזויפת. אנחנו צריכים להחזיר את המצב הזה שבו הם מבינים שיש מחיר, והמחיר הזה הוא גבוה מהם. ולכן אני חושב שצה"ל בכיוון הנכון. אני חושב שקציני צה"ל ובוודאי החיילים בשטח הם בכיוון הנכון. אנחנו צריכים לבדוק מה מפריע להם... אנחנו צריכים לגבות מהם מחיר טריטוריאלי, וזה אומר לחזור לגוש קטיף, אנחנו צריכים, כמו שאמר רם בן ברק, להתחיל להוציא אותם מרצועת עזה, לאפשר להם להגר מרצועת עזה. יש מקומות שרוצים אותם, שיקחו אותם בשמחה".

מבינים את עוצמת העוול?

👇👇👇
https://www.inn.co.il/news/619028

תהיו בני אדם, למען השם. בקשו סליחה
"הלכתי להקשיב לחלק הרלוונטי בראיון של השר אליהו; הוצאה מהקשר זה קטן על…
ערוץ 7WWW.INN.CO.IL
👍2
To react or comment  View in Web Client