← Timeline
Avatar
Shmuel Leib Melamud

לאחר שירון זליכה פרסם עוד פוסט שבו הוא משבח את עצמו וקורא להצביע למפלגה שלו, אביר קארה החליט להגיב לו כמה עובדות על ירון זליכה עצמו, השקרים שלו ועל הפעמים שזליכה סתר את זליכה עצמו.
מבולבלים? גם אנחנו.

ירון זליכה לא הגיב לתגובה הזאת אלא פשוט מחק אותה.
ובכן... כאן הוא לא יכול למחוק אותה ויאלץ להגיב.

התגובה של אביר קארה - Abir Kara:

1. ב- 2015 זליכה ייצג את וועד עובדי נמל אשדוד נגד המדינה במציאת דרכים כיצד למנוע את התחרות מול הנמלים החדשים. זליכה למעשה היה אחראי באופן כזה או אחר למתן רעיונות לוועדים איך לדפוק את הציבור. מיד אחרי המפגש עם זליכה החלו וועדי הנמלים לשבש את העבודה בנמל.
זליכה הגיב אז שהוא לא מייצג את הנמל אלה את ההסתדרות.

2. ב- יולי 2017 ייצג את מפעל הר טוב ואת הטייקונים של מפעלי המלט נגד הכוונה של משרד האוצר להוריד את ההיטל היצף על המלט (מכס) בטענה שהורדת המכס (ההיטל) לא תגרום לירידה במחיר אלה לעליית מחירים. בפועל: זליכה לא הצליח לדפוק את הציבור ההיטל ירד. השוק נפתח לתחרות - והמחירים ירדו!

3. ב- יוני 2010 חברת פרטנר לא חסכה בכסף ושכרה את שירותיו של לא אחר מירון זליכה כדי שייצג את חברות הסלולר נגד הרפורמות המתוכננות בתחום הסלולר גם כאן התחרות נצחה והמחירים ירדו.

4. ב- 2015 תמך זליכה במרצ
ציטוט של זליכה מ 2015: "זה לא משנה מי ייבחר, נתניהו או הרצוג, הם ישרתו את אותה מדיניות כלכלית. כשאני מסתכל על המצעים הכלכליים, וכאשר אני מסתכל על המעשים הכלכליים בקדנציה החולפת, המפלגה היחידה שנאבקה בכל מקום בלי לפחד, בלי להרתע, בלי לשתף פעולה עם ההון, היתה מרצ, ולכן אני יכול להצביע בלב שקט למרצ בראשות ח״כ זהבה גלאון, בידיעה אחת: פיה ולבה שווים".

5. המדינה קבעה שזליכה לא אמין ופטרה אותו מתפקידו כחשב הכללי באוצר

א. במסגרת עבודתו באוצר בשנת 1996 הכין תקציר שגוי של דו"חות רשמיים על רשות השידור לדיון שנערך בממשלה. בתגובה הוגשה נגדו תלונה למשטרה על זיוף מסמכים!!!!! פרקליטת המדינה עדנה ארבל קבעה שנפל פגם בעבודתו, אך פעל בתום לב ועל כן החליטה שלא להעמידו לדין מחוסר אשמה.

ב. בשנים 1996–1997 התנהל בינו לבין מנהל היחידה לחוב ממשלתי באוצר סכסוך ממושך ומתוקשר שבמהלכו הוגשו בין השניים תלונות הדדיות לנציב שירות המדינה, לשר האוצר ולמבקר המדינה.

6. זליכה נגד זליכה
מי שהיה אחראי על פי חוק נכסי המדינה על חלוקת הזיכיונות לחיפוש הגז של דלק ונובל אנרגי היה החשב הכללי ירון זליכה. (ראו מי הנציגים שישבו אז וועדת הנפט)

מספר שנים אחר כך אותו זליכה קרא לפתוח בחקירה פלילית כנגד מי שהנפיק את הזיכיונות. לך תבין הגיון של זליכה.

ירום אריאב היה מנכל משרד האוצר איש ישר על פי כל הדעות (שלחם נגד הטייקונים) תקף את קריאתו בדיעבד של זליכה לפתוח בחקירה פלילית כנגד מי שחילק לדלק ונובל את רשיונות הגז.
אתם מבינים, זליכה ביקש לחקור את עצמו, כיוון שהוא היה בעצמו החשב הכללי באוצר בעת הענקת הרישיונות.

ירום אריאב הוסיף אז:
"אבל זה האיש. זה האינטגריטי שלו. זאת היושרה המקצועית. בימים האחרונים אני מוצף פניות של חברים שנתקלו בו מקרוב ששואלים איך זה ייתכן ואיך זה שאף אחד לא חושף את פרצופו של זליכה ואת מהלכיו הנכלוליים לאורך השנים. ואין לי תשובה (תרתי משמע...) הרי עבודה עיתונאית פשוטה ביותר תחשוף את הנתונים השקריים, את המניפולציות, הרדידות והדמגוגיה".

עוד מידע בונוס לבוטים של זליכה:
להזכירך זליכה לפני שנה וחצי שאתה עוד היית רל״ב והפגנת בבלפור וסיפרת לכולם איך אתה חשפת את השחיתויות של נתניהו.

סיפרת בכל מקום שנתניהו ממן את השולמנים זוכר את השקר הזה שלך?

בכל מקרה מאז הפכת לרק ביבי. הכל בשם הבחירות. זה מראה בדיוק מי אתה.


והערה קטנה ממני (סניה):
כבר שנים שאני מתריע בפני אנשים שזליכה הוא שקרן ושרלטן מהסוג הנמוך ביותר. אמנם הוא זוכה לפחות פופולריות מהדר מוכתר, אבל נשבע לכם שאילו אלוהים היה נותן לי את הכוח להעיף 2 פוליטיקאים שלא עוברים את אחוז החסימה ולשלוח אותם הביתה רק מהחשש שבטעות הם עוד עלולים למצוא את עצמם בטעות בכנסת, הייתי בוחר בירון זליכה פעמיים.

מלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ההסתדרות. זליכה כמובן לא סבור כך אלא מגן על ההסתדרות ומייצג אותה. זה לא מפריע לבוטים שלו כמובן להכריז שהוא טוב לכלכלה. אולי לכלכלה של קובה.

שתפו למי שעדיין לא העיף אותו מרשימת ההצבעה האופציונלית שלו.

To react or comment  View in Web Client
Comments (1)
Avatar

Любопытно, спасибо. Но вроде у меня таких нет кто ищет подобный список. Кто искали те уже нашли сами.

To react or comment  View in Web Client